SEO ANALYSE

SEO analyse er første spadestik mod højere rangeringer og mere salg

SEO er i dag en uundgåelig del af dét at drive en virksomhed, der figurer på nettet. Få indsigt i din virksomheds nuværende situation gennem et SEO check, samt konkrete step-by-step-strategier til at nå til næste niveau.

Større konkurrence om topplaceringer i Google gør online marketing essentielt

Aldrig har en online tilstedeværelse været så betydende som den er i dag. Flere og flere virksomheder har indset vigtigheden af at investere i både online synlighed og webdesign. Dette er ikke alene gældende for virksomheder, der henvender sig til forbrugere, men også de virksomheder, der har andre virksomheder som målgruppe.

Dette skift i måden at komme i kontakt med sine kunder, stiller stadig større krav til at følge med udviklingen, og den øgede digitalisering. I takt med at stadig flere virksomheder bruger flere resourcer på det digitale område, for at fange modtagerens opmærksomhed bedst muligt, er konkurrencen om de øverste pladser i søgemaskinerne spidset til.

Paradigmeskift

SEO og online marketing har indtil for få år siden været forbeholdt de IT-kyndige. I dag er disse begreber alment kendte blandt flere grupper i erhvervslivet – herunder virksomhedsejere og direktører. Dette er en naturlig udvikling, da en stigende andel af forbrugere og virksomheder handler på nettet.

Effekten af flere allokerede resourcer til online marketing, herunder SEO, betyder at det er blevet endnu sværere at komme til tops i søgemaskiner som Google. Derfor er det vigtigere end nogensinde før at finde ud af, hvor man skal investere i sin online marketing. 

Øget salg og vækst

Her er et indledende SEO check af den nuværende situation, samt en efterfølgende grundig SEO analyse, essentiel. Man kan opnå særdeles effektive resultater, hvis man målretter sit fokus de rigtige steder. En SEO analyse kan derfor afsløre, hvilke tiltag, der vil føre de mest effektive resultater med sig. I denne forbindelse kan en SEO analyse altså fremhæve områder, der, hvis man arbejder korrekt med disse, kan være skelsættende for ens forretning. Over 91% af alle klik i Google, sker nemlig på side 1 i søgeresultaterne, og over 33% af alle klik falder til førstepladsen. Hvis man derfor er i stand til at bevæge sig op på side 1 og måske endda indenfor top tre, kan man pludselig opleve en markant stigning i henvendelser og salg.

For at muliggøre dette øgede salg, er det nødvendigt med et SEO check som det første, der kan give én et overblik over sin nuværende situation. Efterfølgende kan man undersøge, hvilke områder, der skal rettes fokus mod, for at nå til næste trin og opnå bedre resultater.

SEO check og -analyse giver jer værdifuld indsigt i optimeringsmuligheder

Vi hos Nordlys Marketing brænder for at hjælpe kunder med at skabe stejl vækst i forretningen gennem online marketing, herunder SEO. Hvis du og din forretning kunne finde det relevant med et SEO check og/eller en efterfølgende SEO analyse, står vi klar til at give jer værdifuld viden, der kan være en effektiv vej mod øget salg og vækst.

Et SEO check indebærer en kort undersøgelse af jeres nuværende niveau og tilstedeværelse. I et SEO check er der i høj grad fokus på, hvilke områder I har arbejdet med hidtil. Ønsker I (også) en SEO analyse, vil vi rette fokus fremadrettet, og undersøge, hvad der kan gøres for at øge jeres synlighed, så I kan opnå mere salg og vækst. I denne forbindelse er det vigtig for os, at I giver os et indblik i jeres ambitioner og målsætninger for, hvad I ideelt ønsker at opnå i jeres online tilstedeværelse.

Kontakt os via kontaktformularen for et uforpligtende tilbud, og så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Kontakt

Skriv til os nedenfor og få et uforpligtende tilbud.

11 + 13 =