ANALYSE AF HJEMMESIDE

Du er her: Forside » Specialer » Analyse af hjemmeside

Få flere kunder med en brugervenlig hjemmeside

Er jeres hjemmeside overskuelig og brugervenlig?

Er I sikre på at jeres hjemmeside skaffer jer nok kunder?

Konverterer jeres hjemmeside de besøgende til kunder eller salgsleads?

Har I en idé om, at jeres hjemmeside kunne præstere bedre?

En analyse af jeres hjemmeside kan belyse de områder, hvor den kan optimeres, så den i sidste ende giver flere salg og leads.

Hos Nordlys Marketing har vi flere års erfaring i at analysere og forbedre hjemmesider, og finde frem til, hvad der fungerer godt, og hvad der fungerer mindre godt.

GRATIS ANALYSE AF JERES HJEMMESIDE!

Skriv jeres hjemmesides URL, jeres e-mail og telefonnummer i formularen nederst, så foretager vi en GRATIS analyse af jeres hjemmeside.

Derpå vil vi kontakte jer og aftale, hvornår vi kan ringe jer op og gennemgå analysen med jer. Det vil tage ca. 30 min. i telefonen.

Vores analyse dækker både det tekniske, det visuelle og hjemmesidens brugervenlighed.

Vi vil komme med konkrete råd og forslag til, hvordan jeres side kan blive:

  • Mere synlig i Google
  • Bedre til at konvertere
  • Mere overskuelig
  • Mere brugervenlig
  • Mere professionel

Nordlys Marketing har stor erfaring i at hjælpe virksomheder med at få flere besøgende, flere kunder og kort og godt: tjene flere penge.

Denne erfaring kan nu GRATIS komme jer til gode!

Benyt jer af muligheden NU – vores gratis tilbud gælder KUN i februar og marts måned.

Bestil en gratis analyse af jeres hjemmeside, og få konkrete anbefalinger og råd til, hvor der skal sættes ind, og hvordan problemerne kan løses.

Dette er en enestående chance til at få værdifuld indsigt i jeres virksomheds hjemmeside!

Analyse af hjemmeside med øje for forretningen

Kan jeres besøgende hurtigt finde frem til, hvor de kan læse om, hvad I tilbyder? Er det nemt for dem at afkode, hvor de køber jeres ydelser?

I vores analyse, arbejder vi metodisk med jeres hjemmeside, og finder de væsentligste fejl og mangler – set ud fra en salgsvinkel.

Det betyder ikke, at siden skal fyldes med knapper og kontaktformularer, for at drive besøgende til kontakt og handling.

Tiltagene identificeres ud fra virksomhedens profil og brand, så der optimeres mod bedre salg til jeres specifikke målgruppe.

 

Analyse af hjemmesiden gennemgår bl.a.:

  • Navigation (menustruktur, interne links, døde links, knapper)
  • Indhold (tekst, billeder, budskab og vinkel)
  • Søgemaskineoptimering (SEO) (title tags, metabeskrivelser m.m.)
  • Hastighed (svartider, sidehastighed, størrelse på elementer)
  • Design (Udtryk, budskab og blikfang)
  • Brugervenlighed (overskuelighed, er siden nem at afkode og nem at bruge)
  • Statistik for siden (Google Analytics)

Bedre brugeroplevelse

Fundamentet for mere salg og flere konverteringer på en hjemmeside, er at skabe den bedste brugeroplevelse som muligt.

Det skaber tryghed at handle med virksomheden, når man har en positiv oplevelse af virksomhedens hjemmeside.

De fleste har oplevet at forlade en hjemmeside pga. irritation og frustration, fordi der var noget, der ikke gav mening, eller ikke virkede efter hensigten.

Ofte er det små detaljer, som man ikke selv lægger mærke til på sin hjemmeside, der er afgørende for, om man konverterer 0,5% eller 1,5% af sine besøgende.

Så af den grund kan selv små forbedringer have stor betydning for fx antallet at besøgende eller antallet af besøgende, der får afsluttet et køb.

Derfor er det en rigtig god idé at få nogle friske øjne på – tilmed nogle øjne, der er vant til at spotte fejl og mangler ved hjemmesider, og også til at fikse dem!

Pris og samarbejde

Dette tilbud er GRATIS i februar og marts – så skynd jer at tage kontakt til os!

Kontakt os enten via formularen nederst, eller ring på: 60 72 05 60

Skriv jeres hjemmesides URL, jeres e-mail og telefonnummer, så foretager vi analysen, og aftaler med jer, hvornår vi kan ringe jer op og gennemgå analysen. Gennemgangen vil tage ca. 30 min. i telefonen.

 

Dybdegående analyse

Vi tilbyder også en dybdegående analyse af mindre til større hjemmesider, som inkluderer en 5 siders rapport med forslag og råd til forbedringer samt et bud på en marketingstrategi med Google Ads/LinkedIn annoncering/Facebook annoncering.

Prisen for en dybdegående analyse er: 995,- ekskl. moms.

Kontakt os i dag!

 

Kontakt os for et godt tilbud

Vi hjælper gerne med at vurdere behovet for en ekstern konsulent. Skriv til os nedenfor.

1 + 11 =